יום א', כא’ באייר תשע”ט
דף הבית מידע להורים מרחבי כיתות חדר מורים אלבומי תמונות יצירת קשר
כך לומדים במקיף י''א!
הפדגוגיה החדשנית של מערכת החינוך מיושמת במקיף י''א במלואה ומשלבת את התכנים והמיומנויות של המאה ה-21 בתהליכי ההוראה, הלמידה, הערכה, מייצרת סביבה לימודית טכנולוגית והופכת את הלמידה לרלוונטית וקרובה לחיי התלמידים. תלמידי בית הספר מוערכים במגוון דרכים המשלבות אמצעים טכנולוגיים: עבודת חקר, פרזנטציה, דגמים, משחקים, כתיבה יצירתית ועוד...תלמידי בית הספר מוערכים במגוון דרכים המשלבות אמצעים טכנולוגיים: עבודת חקר, פרזנטציה, דגמים, משחקים, כתיבה יצירתית ועוד...
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 58
מצורפים קבצים להורדה לכל השכבות.
קרא עוד...
לעיונכם מצורפות מצגת חוברת להורדה מערב מגמות.
קרא עוד...
בית הספר מקיף יא יקרא מעתה על שמו של יצחק נבון ז"ל. אנו גאים ושמחים לבשר כי וועדת השמות של עיריית אשדוד החליטה על שם חדש לבית הספר המדהים והמיוחד שלנו . מהיום בית הספר יקרא מקיף יא ע"ש שר החינוך והנשיא לשעבר יצחק נבון ז"ל שפועלו ועשייתו למען החברה ראויים להוקרה ולהערכה ובעיקר איש יקר , נעים הליכות וצנוע שהיה אהוד בקרב כולם .כתבה באשדוד נט:http://www.ashdodnet.com/mo bile/article/247919/2
קרא עוד...
תאריכי מבחנים ואירועים של מחצית א' תשע''ח
קרא עוד...
תאריכי מבחנים ותאריכים חשובים של מחצית א' תשע''ט
קרא עוד...
תאריכי מבחנים ואירועים של מחצית א' תשע''ט
קרא עוד...
תאריכי מבחנים ואירועים של מחצית א' תשע''ט
קרא עוד...
תאריכי מבחנים ותאריכים חשובים של מחצית א' תשע''ט
קרא עוד...
נבחרת הכדורסל של מקיף יא השיגה היום ניצחון נוסף!
נבחרת הכדורסל של מקיף יא השיגה היום ניצחון נוסף במסגרת ליגת התיכונים והעפילה לחצי הגמר שיערך ב 26/3 . אנחנו גאים בנבחרת הצעירה שלנו ומאחלים להם בהצלחה .
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 13
הסיור במסגרת התכנית "בוחרים בחיים משנים את תרבות הנהיגה"
תלמידי מקיף יא בסיור לימודי מרתק ומשמעותי בבית החולים אסותא . הסיור נערך במסגרת התכנית "בוחרים בחיים משנים את תרבות הנהיגה " ביוזמתה של אילנית אלימלך מנהלת המטה לבטיחות בדרכים .
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 5
גלישה בטוחה
במסגרת יום האינטרנט הבטוח מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) בא ביוזמה ליצור סירטון בלייב אשר בו הצופים (חניכים מכיתות ז-ט) בכל הארץ יהיו שותפים בעשייה של הסירטון (באמצעות הצבעה בלייב על שאלות הקשורות בנושא).במהלך הסירטון דנו על כל הסכנות שנמצאות ברשת, הצגנו דרכים להימנע מהם, מה הדרך ליצירת ססמה חזקה ובסוף למדנו גם איך לבטא חלק מהמילים בעברית תקינה.אני נבחרתי על ידי תוכנית הסייבר הלאומית מגשימים, לייצג את התוכנית ולהיות "מומחית הסייבר" בפאנל.
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 4
"כדי שלא יכבה נרם"
פרויקט המנציח את זכרם של חללי צה"ל בני ובנות העיר אשדוד.במסגרת התכנית למעורבות חברתית נוצר שיתוף פעולה בין מקיף יא' לארגון ''יד לבנים'' ותלמידי שכבה יא' קיבלו בימים האחרונים נרות זיכרון הנושאים את שמם של חללי צה"ל. התלמידים ביקרו בבתי המשפחות השכולות שאיבדו את היקר להן מכל והעניקו להם את הנר של יקירם.לכל שם יש סיפור. כל שם הוא עולם ומלואו. התלמידים ביצעו את המשימה עם תחושת שליחות מדהימה ובחרדת קודש.מי יתן שנזכה ללמוד מדרכם וללכת לאורם, ובתקווה שלא יתווספו עוד שמות לרשימה זו. משה אלבזרכז מעורבות חברתית
תגובות: 0   צפיות: 2
מקיף יא - התנדבות כערך עליון
במסגרת עידוד המעורבות החברתית וההתנדבות של תלמידי בית הספר נערך ביום חמישי 18.10.18 הפנינג חשיפה לתנועות הנוער ולקבוצות מנהיגות . תלמידי חטיבת הביניים נהנו מפעילות חווייתית ונחשפו לאפשרויות השונות להתנדבות ולפעילות .השתתפו בהפנינג: הצופים מחנות העולים המש"צים המד"צים והספוקנוער
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 12
הערכה חלופית בתנך - כיתה י'4, המורה דגנית אלימלך
במסגרת הערכה חלופית בתנך בנושא מנהיגות תנכי"ת והשוואתה למנהיגות בת זמננו טליה אלבז מכיתה י4 וקבוצתה בחרו לחבר שיר על הנושא הנלמד תוך שימוש בלחן של נועה קירל . יישר כוח גדול.
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 54
הערכה חלופית בכיתה ט'3- המורה עדן בלום
כיתה ט3 מציגים את ההערכה החלופית שלהם בה נדרשו לבנות מדינה על פי התנאים שנלמדו ולהציג בכיתה בשילוב של מצגת וסרטון. בתמונה רואים את הקבוצה של נועם שאף הכינה פודיום וממנו נשאה דברים לגבי המדינה החדשה.
קרא עוד...
תגובות: -1   צפיות: -1
שיעור מדעים בכיתה ח: למידה חווייתית
כתות ח' בשיעורי מדעים, למדו על האטומים, יסודות ותרכובות.במהלך אחד השיעורים קיבלו משימה ליצור תרכובות מסוימות מפלסטלינה וקיסמים (לכל יסוד נקבע מראש צבע הפלסטלינה).
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 29
שיעור חינוך בכיתה י-1: המורה נטלי אילוז
בחרתי היום להתמקד בנושא של "מעגלי שייכות". ביקשתי משלושה תלמידים לצאת מהכיתה ולהמתין בחוץ, מהתלמידים בכיתה ביקשתי לעמוד במעגל ולהחזיק ידיים ונתתי להם משימה - ברגע שיכנס אחד התלמידים מבחוץ אני אבקש ממנו לנסות להיכנס למעגל, עליכם לא לאפשר זאת.המשימה בוצעה בהצלחה ובהנאה רבה! התלמידים שיתפו פעולה.לאחר מכן שוחחנו על התחושות של אותם תלמידים שלא הצליחו להיכנס למעגל, מה זה עורר בהם? ומנגד - איך התלמידים שיצרו את המעגל, חושבים שהתלמידים שמחוצה לו חשו?שיעור פורה ומהנה וכולי תקווה שהם הבינו את התחושה של התלמידים שנמצאים מחוץ "למעגל הסגור" הכיתתי. הלמידה נערכה חלקה במרחב הכיתתי ולאחר מכן בחוץ.
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 26
שיעור אנגלית - כיתה ח4 - אפליקציה toontastic - המורה סופי גלשבילי
שיעור אנגלית - כיתה ח4 - אפליקציה toontastic שימוש בכלים דיגיטליים לקידום מיומנויות המאה ה-21 ,תוך כדי תרגול של חומר הנלמד (modals), שהופך את הלמידה למגוונת ומעודדת שיתוף פעולה.
קרא עוד...
תגובות: 0   צפיות: 17
תפריט ראשי
לוח מבחנים
הישגים ומצטיינים
פעילות בית ספרית
תכניות העשרה
חינוך חברתי
מועצת התלמידים כותבת
שיעורי שלח
פינת היועצת
למידה בשעת חירום
אירועי תשע''ז
מגמות
מעורבות חברתית
כך לומדים במקיף י''א!